tisdag 22 november 2011

SR P4 22 november 2011

Idag har Sveriges Radio besökt Klarälvdalens folkhögskola.
Fick ett mail från Therese som frågade efter folk som ville vara med på intervjun som skulle sändas vid 10.33. Svarade att det kan jag väl göra om ingen annan hunnit före, och det blev så.

IMG_5622När jag gick upp imorse fick jag syn på två bilar som inte hörde hemma.
Undrade vad fan dom gjorde där. Fick sen reda på att det var Sveriges Radio P4 som var här.

 


 

IMG_5623b

Dessa två herrar stod utanför mitt fönster.
Dom fick syn på mej när jag stod i fönstret med kameran och vinkade. Det var kul.

Förmiddags Per Berg och Andreas Ruuth på SR P4.

 

 

Intervjun kan ni lyssna på här:
http://sverigesradio.se/sida/sandningsarkiv.aspx?programid=54
(10.33 – 11.00 tisdag 22 november 2011)

 

Eller här:

Lyssna: 10.33 - 11.00 tisdag 22 nov 2011

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer mottages tacksamt! =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...